20 februari 2007

Under(liga) kvinnan

Jonas i Japan har gjort ett superhjälte-test. Jag var precis i "Superhjälte-land" i Florida, så jag var bara tvungen att göra detta test. Det här är jag:

You are Wonder Woman
Wonder Woman 79%
Spider-Man 70%
Supergirl 69%
Hulk 65%
Green Lantern 65%
Superman 60%
Robin 57%
The Flash 50%
Batman 45%
Iron Man 45%
Catwoman 40%

You are a beautiful princesswith great strength of character.



Bild


Jag vet faktiskt inte vad Wonder Woman heter på svenska. Underkvinnan? Det låter ju inte klokt! Men att vara en vacker prinsessa med stark personlighet låter bra för min del. Jag gillar att jag dessutom har 70% av Spindelmannen i mig. Nej, vad skriver jag? "Att jag till 70% är Spindelmannen" kanske låter lite bättre. Spindelmannen träffade jag i Superhjälteland. Han frågade mina barn om de ville fotograferas tillsammans med honom. Det ville de inte. Jag ville - men hur skulle det sett ut om jag rusat fram och slängt mig runt hans smidiga kropp? Åh, jag skulle gjort det här testet innan! Då kunde jag ju väst: "I am Wonder Woman!". Det kunde jag faktiskt gjort ändå - utan detta test. Hm! Jag är nog alldeles för fantasilös för Superhjältevärlden...

Vill du testa vem du är så klicka här.

1 kommentar:

JULIEK sa...

Velkommen hjem igjen. Underbara bilder du hadde under. Har varit i ett fjærilshus men inte så stort tror jag. Fjærilar er ju några vackra skapninger som man vist kan se på i stora mengder. Ha en fortsatt fin dag : )